آشنایی با واکس چرم روغنی برای پوشاک چرمی

از ابتدا، واکس کاپشن چرم شرکتی متمرکز بر ساخت بهترین کیف های چرمی، کوله پشتی و سایر کالاهای چرمی بوده است. با این حال، ما همچنین می دانیم که یک کیف چرمی خوش ساخت فقط به اندازه چرم مورد استفاده در ساخت آن است و به همین دلیل است که از چرم اسب دیوانه کامل دانه استفاده می کنیم.

چرم روغنی نوعی از چرم است که در طی فرآیند دباغی با روغن‌ها صاف شده و فرآوری شده است. روغن کاری چرم به محافظت از پوست کمک می کند و به طول عمر آنها کمک می کند.

چرم روغنی به این دلیل نامیده می شود که با یک لایه نازک روغن، معمولاً روغن بذر کتان، وایتکس برای خشکاندن درخت پوشانده شده است تا به انعطاف پذیری چرم کمک کند.

برای ایجاد این نوع چرم، یک موم روغنی روی چرم دانه کامل صاف شده اعمال می شود. این روغن چرم را نرم، تامین و از رطوبت محافظت می کند.

این برای ایجاد پتینه‌ای با ظاهر عتیقه که حکایت از جایی که چرم با شما سفر کرده است، وام خود اشتغالی بانک کشاورزی عالی است. موم اعمال شده اغلب رنگ آمیزی می شود و در نتیجه محصول چرمی با رنگ بسیار غنی است.

اگر از طرفداران کیف های چرم خوب هستید، احتمالاً اصطلاح چرم «واکس شده و روغن کاری شده» را شنیده اید. اما آیا زیاد به آن فکر کرده اید؟

در اینجا چیزی است که باید بدانید: چرم واکس شده و روغن کاری شده نام خود را از مواد استفاده شده برای تکمیل آن گرفته است. “واکس زدن” به استفاده از ماده ای اشاره دارد که به حفظ چرم کمک می کند، وایتکس اسید است یا باز در حالی که “روغن زدن” به استفاده از ماده ای اشاره دارد که به نرم شدن چرم و انعطاف پذیری بیشتر آن کمک می کند.

هر دو قرن ها در تولید کالاهای چرمی استفاده شده اند و هر دو برای ایجاد چرم انعطاف پذیر و بادوام مورد علاقه شما استفاده می شوند.

 

  • منابع:
  1. WHAT IS “WAXED LEATHER”? AN IN-DEPTH GUIDE TO WAXED LEATHER
  • تبلیغات:
  1. قیمت ای سی یو پژو 405 دست دوم و استوک در تهران
  2. نماد کت سفید را بدانید
  3. تولید برق با استفاده از زغال سنگ
  4. لاکچری ترین مقاصد گردشگری افراد پولدار!