مهم ترین دلایلی که نیاز است از مایع دستشویی خانگی برای دستان خود استفاده نمایید!

صابون قرن‌هاست که به این شکل وجود داشته است آن صابون که چندین بار در روز دستان خود را با آن می‌مالید یکی از قدیمی‌ترین محصولات مصرفی است.

چیزی که صابون مایع را به یک پاک‌کننده عالی تبدیل می‌کند ترکیب شیمیایی آن است که به مولکول‌ها اجازه می‌دهد از بدن جدا شود و به راحتی با آب شسته شود.

طبیعت همه کاره آن مایع دستشویی خانگی را برای شستن، حمام کردن و پاکسازی بدن عالی می کند، به مرور زمان صابون ها از ترکیبی مفیدتر به ماده ای معطر تبدیل شده و به عنوان یک ماده آرایشی استفاده می شود.

اولین استفاده از صابون به دوران باستان بابل و مصر برمی گردد. فرمولاسیون صابون متفاوت بود اما عموماً از مخلوطی از چربی یا روغن، آب و قلیایی یا نمک پایه تشکیل می شد. اعتقاد بر این بود که صابون معمولاً برای مصارف شخصی استفاده می شود بهداشت و برای شستن لباس.

مایع دستشویی خانگی

5 ایده منحصر به فرد که نحوه ساخت صابون مایع را در خانه نشان می دهد:

روش ساخت صابون مایع دستشویی خانگی یکی از بهترین انواع پودرهای لباسشویی است که در نظافت و شستن ظروف و لباس استفاده می شود.

صابون مایع دستشویی خانگی را می توان از فروشگاه های نظافتی تهیه کرد و یا در منزل تهیه کرد تا از کیفیت آن اطمینان حاصل شود مایع یا از آن در کار یک پروژه خانگی سودآور استفاده کنید.

ساخت صابون مایع دستشویی خانگی از خمیر صابون مایع:
یک کیسه خمیر صابون مایع دستشویی را از نزدیکترین فروشگاهی که مواد شوینده به شما می فروشد، از برند Hi Lux بخرید.
کیسه را باز کرده و مواد را با رنگ چسبیده به مخلوط مخلوط کرده و شروع به هم زدن خوب کنید.
کمی آب اضافه کنید و خمیر را با مقدار کمی آب به هم زدن ادامه دهید.
به ریختن آب در ظرف ادامه دهید و به هم زدن ادامه دهید، سپس صابون مایع را چند ساعت بگذارید و بعد از سرد شدن و غلیظ شدن آن شروع به استفاده از آن کنید.
می توانید از صابون در منزل استفاده کنید و یا آن را بسته بندی کنید و در محیط اطراف به عنوان پروژه خانه شخصی برای خانم های خانه دار بفروشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.