استفاده از ساعت دیواری روانگرد در نقاشی ونگوگ

انواع ساعت دیواری و چند نکته

در ابتدا، ساعت ها زمان را اندازه گیری می کردند و همینطور اکنون، فناوری آنقدر پیشرفت کرده است که اکنون دما، رطوبت و فشار اتمسفر را … دقیقاً مانند یک فشارسنج اندازه گیری می کند با این حال، ساعت دیواری روانگرد بر اساس معیارهای بسیاری متفاوت هستند.

اگر زمانی که به دنبال مدل‌های ساعت دیواری می‌گردید ، به دنبال مکانیزمی هستید که به آن عمر می‌کند، می‌توانید بین ساعت آنالوگ، فرمت شناخته شده، ساعتی با ۱۲ ساعت که عقربه‌ها ۲ دور در روز می‌چرخند، انتخاب کنید.

ساعت دیجیتال (با نمایشگر LCD یا LED)؛ و ساعت مکانیکی، از دوره آن ساعت ها را در قاب های بلند، آونگ دار، فاخته یا فانوس می شناسید؟ این در مورد آنها است، پدربزرگ و مادربزرگ شما مطمئنا آنها را به یاد می آورند.

ساعت ها نیز بسته به ماده ای که از آن ساخته شده اند متفاوت هستند از چوب، شیشه، فلز، پلاستیک یا رزین مرمر اما همچنین بسته به اندازه، رنگ و شکل با این حال، بزرگترین چالش در انتخاب ساعت دیواری، سبک آن است زیرا امروزه ساعت دیواری 2 نقش دارد: یا در مورد شخصیت صاحب خانه صحبت کند یا به یک اتاق شخصیت بدهد.

بنابراین، ما همچنان در مورد طراحی، مکان و موقعیتی که باعث شد کارت را از کیف پول خود خارج کنید، صحبت می کنیم.

1. طراحی ساعت دیواری

چه کسی دوست دارد در قرن بیست و یکم در گمنامی افراط کند؟ امروزه همه می خواهند خاص و متمایز باشند، از لباس شروع می شود و به خانه ختم می شود هیچ چیز بیشتر از سبکی که دیوارهای خود را تزئین می کنید در مورد شما صحبت نمی کند.

و نقش ساعت دیواری این است که در مورد کوتوله های صاحبش صحبت کند، نکته ای که خوب است اگر می خواهید هدیه ای موفق بدهید و به ساعت های دیواری بی نظیری فکر کرده اید، به آن توجه کنید. و منظور ما از جدید:

ساعت های سورئالیستی که جریان می یابند، پراکنده می شوند یا شوکه می شوند این ساعت های دیواری مدرن با الهام از سوررئالیسم و ​​آثار دالی آمده اند تا پیامی را منتقل کنند، چیزی بگویند بنابراین به دقت فکر کنید که ساعت در مورد شما یا شخصی که می خواهید به آن هدیه بدهید چه می گوید.

یک ساعت سیاه روی یک دیوار سفید تضادهای قوی نیز از شخصیت قوی و پیروز خبر می دهد ساعت معلق به هر کسی می گوید که شما از نوادگان سزار هستید: “بیا، ببین، زندگی کن!”