اکسیدان ۱۰ 30 حجمی

اکسیدان جزو ضروری ترین مواد شیمیایی برای تغییر رنگ مو ها می باشد، آن ها دارای انواع متفاوتی هستند و با حجم های مختلفی در بازار عرضه می شوند و اسپری رنگ مو موقت را می توان از طریق سایت های اینترنتی بررسی کرده و خرید خود را انجام داد و کالاها به صورت بدون واسطه درب منزل تحویل گرفت.

اکسیدان ۱۰ 30 حجمی

اکسیدان ۱۰ حجمی

اکسیدان ۱۰ حجمی اکسیدان ۱۰ حجمی با توجه به ترکیبات آن ها مشخص می شود. می توان ترکیب رنگ و اکسیدان را در نظر گرفت و بهترین ترکیب برای عملکرد مناسب را به دست آورد. محصولاتی که برای روشن کردن مو ها استفاده می شوند، از اکسیدان های قوی استفاده می‌ کنند، می‌ توان گفت که بهترین انواع رنگ ها دارای اکسیدان هایی با وزن بالا تر استفاده می شوند.

حجم های مختلف اکسیدان ها بر اساس نیاز خریداری شده و برای به دست آوردن ترکیب مناسب که بر حسب مقدار حجم مو ها انجام می شود، از این محصولات استفاده می شود. اکسیدان ها دارای هیدروژن پراکسید بالایی هستند و باعث می شوند که بافت مو ها دچار تغییر رنگ شود، آن ها رنگدانه های مورد را بی رنگ می کنند، سپس اقدام به تزریق کردن رنگ مورد نظر به این مو ها می کنند. خاصیت قلیایی بودن مو ها با این رنگ ها از بین می‌ رود و اگر بخواهید پوست سر شما دچار التهاب نشود، کافی ست به محلول رنگ و اکسیدان چند قطره آب اضافه کنید.

نسبت حجم رنگ و اکسیدان باید به گونه ای باشد که رنگ حاصل شده مانند ماست باشد و غلیظ و یا رقیق نباشد. اندازه این رنگ ها بر اساس حجم مو ها مناسب می باشد، حجم آن ها همان ۱۰۰۰ میل کمترین مقدار بسته بندی اکسیدان ها به حساب می آید.

اکسیدان 30 حجمی

اکسیدان 30 حجمی بدون وجود اکسیدان‌ ها رنگ هیچ گونه تغییری در مو ها ایجاد نمی کنند و برای این که رنگ موی زیبایی داشت، باید ترکیب رنگ و اکسیدان را با هم به خوبی به دست آورد. مو هایی که برای رنگ شدن در نظر گرفته می‌ شوند، باید با بهترین مواد اولیه مورد پوشش قرار داده شوند، زیرا اکسیدان های نامرغوب و بد باعث سوختن مو ها می شوند و آن ها را وز می کنند.

ترکیب رنگ مو بدون آمونیاک مارال و اکسیدان بسیار مهم می باشد و نسبت آن ها به همدیگر سبب می شود که رنگ موها بهتر شود، بهتر است برای خرید رنگ مو و اکسیدان هر دوی آن ها را از یک برند انتخاب کنید. تا رنگ ها تاثیر بیشتری داشته باشند، ترکیبات موجود در اکسیدان و رنگ باعث از بین رفتن رنگدانه های مو می شود، سپس رنگ مورد نظر به این مو ها وارد شده و مو ها تغییر رنگ پیدا می کنند.

اکسیدان ها در اندازه های گوناگون و برچسب میلی لیتر بسته بندی می شود، آن ها در درصد های مختلفی به بازار عرضه می‌ شوند و اکسیدان ۶ درصد و یا همان اکسیدان شماره ۱ ساده ترین و ضعیف ترین اکسیدان ها بوده و اکسیدان های ۹ و ۱۲ درصد یا همان اکسیدان شماره ۲ و۳ قوی ترین اکسیدان بوده که برای بی رنگ کردن مو ها مورد استفاده قرار می گیرد.

برای رنگ های تیره از اکسیدان های شماره یک و دو استفاده می شود، اما هنگامی که قصد رنگ کردن مو ها با رنگ های طبیعی و فانتزی را دارید، باید ابتدا از پودر دکلره یا همراه با اکسیدان شماره ۱۲ استفاده کنید و در مرحله بعدی از رنگ و اکسیدان با همدیگر استفاده کنید.

ترکیب اولیه باعث از بین رفتن رنگدانه ها می شود و مو ها بی رنگ می گردند و پایه حدود ۷ می‌ رسد و با ترکیب دوم به راحتی می توان بهترین رنگ ها را بر روی مو های خود به وجود آورد.

استفاده از اکسیدان باعث سوزش پوست زر می شود و افرادی که دچار حساسیت به این ماده شیمیایی هستند، می‌ توانند از ترکیبات دیگری برای جایگزین کردن آن ها استفاده کنند، بی رنگ کردن مو ها با استفاده از رنگ موی سه صفر و اکسیدان شماره ۱۲ نیز امکان پذیر می باشد.

حجم اکسیدان کوچک

حجم اکسیدان کوچک اکسیدان ها با حجم های کوچک تر ارائه می‌ شود. این اکسیدان ها برای رنگ کردن قسمت جلوی مو ها و برای آقایان مناسب می باشد، بر حسب این حجم از اکسیدان ها می توان رنگ مورد نظر را با آن ها ترکیب کرد. کوچکترین سایز این اکسیدان ها را می توان به صورت دو تایی و یا سه تایی نیز خریداری کرده و برای مو های بلند مورد استفاده قرار داد. حجم های مختلف اکسیدان ها باعث می شود که هر کسی بر حسب نیاز خود و قدرت خریدش این محصولات را تهیه نماید.

اکسیدان های کوچک نسبت به نوع خود قیمت کمتری دارند، زیرا حجم کمتری از مواد را در خود دارا هستند به نسبت این حجم می توان قیمت آن ها را نیز پرداخت کرد و معمولا اکسیدان های کوچک رایج ترین اکسیدان ها در بین مصرف کننده ها می باشند.

بسته بندی های ایران اکسیدان ها بسیار مورد توجه بوده و اکثر تولید کننده ها این حجم از اکسیدان های خود را پر فروش ترین نوع عنوان می کنند

اکسیدان ۲۰ حجمی یعنی چه

اکسیدان ۲۰ حجمی یعنی چه اکسیدان ها باعث می شوند که رنگ مو ها روشن شود و فعال گردند و تا زمانی که این اکسیدان با رنگ ترکیب نگردد، رنگ ها تغییری در روی مو ها به وجود نمی آورند، اکسیدان ۲۰ حجمی یعنی همان اکسیدان ۶ درصد و یا اکسیدان شماره ۱.

این اکسیدان برای رنگ های تیره مورد استفاده قرار می گیرند، آن ها ضعیف هستند و خاصیت روشن کنندگی را دارا نمی باشند. با ترکیب این اکسیدان در رنگ های تیره تر می توان ترکیب را بر روی مو های خود مورد استفاده قرار داد. دیگر اکسیدان ها که بسیار قوی هستند با درصد های بالا تری به فروش می رسند و خاصیت روشن کنندگی فراوانی دارند.

اکسیدان های نیم ضعیف ترین اکسیدان ها بوده و برای رنگ ابرو مورد استفاده قرار می گیرند، ولی پر استفاده ترین نوع اکسیدان ها، اکسیدان های شماره دو هستند. این اکسیدان ها در حجم های مختلفی عرضه می شوند، کسانی که مدام از رنگ مو استفاده می کنند، بهترین گزینه خرید اندازه های متوسط است و می‌ توان با نگهداری آن ها در خانه، مرتب رنگ مو های خود را شارژ کرد.