با بیل مکانیکی هپکو 912 مزرعه ی خود را شخم بزنید

بیل مکانیکی تجهیزات سنگین ساختمانی متشکل از یک بوم، بازو، سطل و کابین بر روی یک روبنای چرخان در بالای یک زیرانداز با ریل یا چرخ است.

این ماشین ها عمدتاً برای اهداف حفاری و همچنین کارهای مختلف بلند کردن و حمل در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

بیل مکانیکی هپکو 912 جزو تجهیزات سنگین ساختمانی متشکل از یک بوم، بازو، سطل و کابین بر روی یک روبنای چرخان در بالای یک زیرانداز با ریل یا چرخ است.

بیل مکانیکی

این ماشین ها عمدتاً برای اهداف حفاری و همچنین کارهای مختلف بلند کردن و حمل در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

بیل مکانیکی همراه با ابزارهای ویژه ای مانند بریکرهای هیدرولیک، برش، قیچی، چنگال، کوپلر و غیره در پایان تنظیمات مختلف بوم و بازو، می تواند طیف وسیع تری از کارها را انجام دهد. اندازه آنها بسته به اینکه برای چه از آنها استفاده می کنید و هدف شماست، مانند بهره وری، بهره وری سوخت و اهداف چند منظوره، متفاوت است. هر اندازه هدف خاص خود را دارد و برخی از آنها بسیار تخصصی هستند.

در این مقاله قصد داریم کمی بیشتر به انواع مختلف بیل مکانیکی و اهداف مربوط به آنها بپردازیم.

انواع بیل مکانیکی

1. بیل مکانیکی خزنده

خزنده-بیل مکانیکی

که به عنوان بیل مکانیکی همه منظوره نیز شناخته می شوند، دارای سطل، بوم و بازو در جلوی دستگاه هستند. این نوع در اندازه های مختلف موجود است. این یک بیل مکانیکی همه جانبه است که به این معنی است که می توان از آن برای حفر مکان ها، تخریب سازه ها و سطوح، انجام سنگربرداری و بلند کردن اجسام سنگین استفاده کرد.