با دستگاه مزوتراپی پوست 20 سال جوانتر شوید

لازم دبه ذکر است امروزه افراد زیادی جلسات درمانی را با دستگاه مزوتراپی پوست می گذرانند همچنین با تزریق melilot و ruscus به طور موثر مبارزه می شود.
استرچ مارک ها از عملکرد سیلیکون ارگانیک و محصولات گشادکننده عروق سود می برند که پوست جدید را بازسازی می کند.

در نهایت، آلوپسی متوسط ​​یک نشانه عالی با تحریک رشد مجدد مو است.

جلسه مزوتراپی
پزشک چندین تزریق کم و بیش سطحی محصولات را مستقیماً در نزدیکی محل‌هایی که قرار است تحت درمان قرار گیرد، انجام می‌دهد تکنیک های تزریق، عمق تزریق و محصولات تزریق شده بین پزشکان بسیار متفاوت است.

محصولات توسط پزشک انتخاب شده و قبل از تزریق مخلوط می شوند.

تزریق با استفاده از یک سوزن نازک به طول 2 تا 6 میلی متر انجام می شود آنها را می توان به صورت دستی یا با تفنگ انژکتور الکترونیکی انجام داد جلسه نسبتاً ناراحت کننده است بعد از جلسه ممکن است مقداری قرمزی یا ادم وجود داشته باشد که برای چند ساعت ادامه دارد.

تعداد جلسات با توجه به نوع مشکلی که باید بین 3 تا 8 جلسه مدیریت شود متفاوت است فاصله بین هر جلسه معمولا 2 هفته است.

انتشارات علمی که خطرات مزوتراپی را ارزیابی می کنند، خاطرنشان می کنند که اگر تزریق توسط یک متخصص انجام شود، عوارض جانبی بسیار نادر یا بسیار محدود است عفونت های پوستی استثنایی با فقدان آسپسیس مرتبط هستند ظاهر هماتوم غیر معمول نیست واکنش های آلرژیک موضعی در محل تزریق بسیار نادر است.
موارد منع مصرف حاملگی، شیردهی، عفونت های پوستی و افراد در مرحله پیشرونده نئوپلازی نشان داده می شود درمان ضد انعقاد یک منع نسبی است.

درمان کم استفاده
مزوتراپی به دلیل خدمات بزرگی که به ما می کند در طب سنتی و زیبایی شناختی کم استفاده می شود.
این یک تکنیک ساده است که هر پزشکی باید آن را بیاموزد، با دامنه عمل بسیار گسترده، اثربخشی آن توسط همه تشخیص داده شده است و در دستان متخصص بدون هیچ خطری است.