با شلوار جین زنانه جین وست ریزش موهای خود را کاهش دهید

شلوار جین سوراخ دار برای پوشیدن روزمره مناسب است درعین حال، هرچه سوراخ‌های شلوار جین بیشتر باشد، “پر زرق و برق‌تر” به نظر می‌رسند، به این معنی که قسمت بالا باید کمتر پرمدعا باشد.

تی شرت های تک رنگ، بلوزهای ساده در این مورد ایده آل هستند در ترکیب با آپارتمان های باله روزمره، تصویر تا حدودی سرکش خواهد بود، اما در عین حال، دختری با شلوار جین پاره شده با لطافت و آسیب پذیری خود جلب توجه می کند.

ساده ترین راه این است که شلوار جین زنانه جین وست پاره بخرید یا خودتان بسازید برای انجام این کار، شلوار جین، ناخن گیر یا چاقو، تخته برش، گچ، سنگ پا یا کاغذ سنباده را ذخیره کنید.

ابتدا باید شلوار جین بپوشید و محل برش هنری آینده را تعیین کنید، آن را با گچ علامت گذاری کنید بعد، یک تخته را روی پای شلوار قرار دهید تا سوراخ اضافی ایجاد نشود، و وقت آن است که در واقع چیز اصلی را شروع کنید – “رشته ها” را برش دهید.

برای به دست آوردن بی دقتی و برخی سوراخ های “مودار”، باید نخ های عرضی را از شلوار جین در ناحیه برش بردارید.

شلوار جین پاره بعد از چند بار شستشو شیک می شود.

خراش های مد روز نیز آسان است: باید پای خود را بکشید و پارچه را به شدت با سنگ پا مالش دهید نکته اصلی این است که زیاده روی نکنید!
شلوار جین دور ریخته نمی شود و نشانه بی سلیقه ای نیست هر کس باید آنچه را که بیشتر دوست دارد و به بهترین شکل به شکل او می آید انتخاب کند و بر شخصیت او و همچنین زیبایی تأکید کند.

گزینه شیک جهانی، عالی برای یک مهمانی دوستانه، یک سفر خارج از شهر یا حتی یک جلسه کاری.

و هر آنچه را که انتخاب می کنید، خواه یک کت و شلوار تجاری یا شلوار جین سوراخ دار باشد، نکته اصلی این است که شما شخصاً آن چیز را دوست دارید و روحیه خوبی به شما می دهید!

شلوار جین هرگز از مد نمی افتد البته سبک، رنگ بندی و دکور آنها در حال تغییر است، اما تقاضا برای این عنصر کمد لباس همیشه بسیار زیاد است اخیراً بسیاری از مدگراها شلوار جین دوست پسر را ترجیح می دهند مدل های پاره شده در اوج محبوبیت هستند.

شلوار جین پسر پاره تناسب گشاد دارد، اما این مانع از تاکید بر زنانگی، اردوگاه شکننده و اندام باریک نمی شود این سبک معمولاً دارای کمر کم است، مناسب پاها نیست.