تاثیر لامپ ادیسونی 40 وات بر روشنایی پوست صورت

با ورود به پاییز نمی توانیم از نور روز بهره کافی ببریم، بیشتر از سیستم های روشنایی در دفتر استفاده می کنیم وقتی اقدامات لازم را برای صرفه جویی در روشنایی انجام نمی دهیم، هزینه های انرژی ما افزایش می یابد و نمی توانیم از منابع به نحو احسن استفاده کنیم.

برای کاهش هزینه های انرژی در مطب در پاییز و زمستان باید به موضوع صرفه جویی در روشنایی توجه کنیم در مقاله امروز در وبلاگ Ofix اطلاعات مفیدی در مورد روش های صرفه جویی در نورپردازی به اشتراک می گذاریم.

شما باید لامپ های رشته ای را با لامپ ادیسونی 40 وات فشرده جایگزین کنید.

اگرچه استفاده از لامپ های رشته ای در ادارات نسبت به گذشته کاهش یافته است، اما گاهی اوقات می توان آنها را برای اهداف تزئینی ترجیح داد.

با این حال، لامپ های رشته ای تاثیر زیادی بر هزینه های انرژی دارند اگر از لامپ های رشته ای در دفتر خود استفاده می کنید، می توانید با جایگزینی آنها با لامپ های فلورسنت فشرده 80 درصد صرفه جویی کنید.

علاوه بر این، لامپ های فلورسنت عمر مفید بسیار بیشتری نسبت به لامپ های رشته ای دارند بودجه ای که برای جایگزینی لامپ های رشته ای از جمله روش های صرفه جویی در روشنایی صرف می کنید در میان مدت و بلند مدت به شما باز خواهد گشت.

شما نباید از سیستم روشنایی خود استفاده کنید مگر در موارد ضروری.
بزرگترین دستیار شما در نورپردازی دفتر باید نور روز باشد به خصوص در پاییز و زمستان، با کوتاه شدن روزها و تاریک شدن هوا زودتر، ممکن است نتوان از نور روز استفاده کرد.

اگر دفتر خود را برای استفاده حداکثری از نور روز تزئین می کنید، می توانید بار روی سیستم روشنایی خود را تا حد زیادی کاهش دهید برای این منظور باید میز اداری خود را نزدیک به پنجره و از جمله روش های صرفه جویی در روشنایی قرار دهید و از قطع شدن نور روز در کابینت های اداری و سایر واحدها جلوگیری کنید.

باید مراقب باشید که نور اتاق ها یا بخش هایی از دفتر خود را که استفاده نمی کنید خاموش نگه دارید به حدی که حتی اگر 30 ثانیه از اتاق خارج شوید، خاموش کردن چراغ مفید است.

روشن و خاموش کردن لامپ ها حتی برای مدت کوتاهی هیچ اثر مضری برای لامپ ندارد بخش‌های موجود در دفتر شما، مانند اتاق جلسه یا بایگانی، محیط‌هایی هستند که تا زمانی که استفاده نمی‌شوند باید کم‌نور باقی بمانند.

در صورت لزوم، نباید در هشدار دادن به همکاران خود برای چنین روش های صرفه جویی در نور تردید کنید.