تولید پالتو چرم و خز ضدگلوله در کشور افزایش یافت!

زمان آن رسیده است که با کت های چرمی که می تواند با استایل شما مطابقت داشته باشد، یک بیانیه مد قوی ایجاد کنید. مد جدید چرم به ویژه در میان نوجوانان با قدرت زیادی ظاهر شده است.

اگرچه پالتو چرم و خز چند بار پیش می‌پوشیدند، اما از آنجایی که همه درگیر انتخاب چیزی از چرم هستند که امروزه مد روز است، پوشیدن کت‌های چرمی لذت بخش و نهایت راحتی است.

چیزی برای همه وجود دارد که به مردان، زنان، کودکان و نوجوانان کمک می کند.

رنگ‌های کت‌های چرمی نیز بسته به ظاهری که می‌خواهید به دست آورید، روند فصل‌ها را جذب کرده‌اند. با کت‌های چرمی مشکی که با جین‌های آبی سرد یا شلوار جین با سایه‌های رنگ‌های مبهم و بافت‌های رنگ‌پریده در آن‌ها تحسین شده‌اند، احساس رسمی‌تر می‌شود.

رنگ‌های قهوه‌ای در کنار سایر رنگ‌های روشن مانند سفید و خاکستری، نمونه‌ای از ظاهر وینتیج و یک پسر گاوی است. سپس می توانید آن را با شلوار جین جین یا شلوار راحتی ست کنید. خانم ها می توانند گزینه های رنگی پر جنب و جوش دیگری نیز داشته باشند.

پالتو چرم

پوست ها داستان متفاوتی را در این فصل می گویند، با بیشتر استفاده از پوست بره و پوست گاو و خز امسال و فصلی که نزدیک است.

رایج ترین در لباس های مردانه، چرم پوست بره است که بهتر از همتای پوست گاو آن است. چرم پوست بره ظاهری ظریف تر، صاف و ظریف تر را به نمایش می گذارد.

پرفروش‌ترین ژاکت‌های چرمی با برخی از سبک‌های مقاوم‌شده و بدون تعصب جنسیتی عرضه شده‌اند. این شامل کت‌های چرمی کلاسیک بومبر، کت چرمی مشکی از چرم ناپا نرم برای ظاهری غیررسمی‌تر، کت سرد سبک جیمز دین، ژاکت سبک لاس‌وگاس با سبک بلیزر اروپایی، ژاکت پوست بره نیوزیلندی، چرم مشکی است.

بلیزر با جیب دو برگردان و اسلش کناری و آستر ساتن، کت سواری چرمی مشکی کلاسیک، کت‌های چرم موتور سیکلت اصلی ناهموار از چرم خالص گاوی، کت‌های روکش دار بر اساس گردگیر سنتی غربی و با سبک محافظ باران شانه، کت‌های چرمی مردانه نرم در گاو جنس جیر با آستر ساتن در میان مردانی که جیر دوست دارند مشهور است.

سپس کت های چرمی میهن پرستانه هستند که تا حد زیادی نماد کشور و ملیت هستند. اینها همچنین با کتهای سبک بمب افکن تفنگداران دریایی و کتهای چرمی تعبیه شده با پرچم ایالات متحده و جلیقه های دوچرخه سواری عقاب برای مردان جایگاهی در مد چرم پرطرفدار دارند.

 

  • منابع:
  1. Trends in Leather Jackets: Robust Fashion for You