حراج چاقو جیبی تاشو در غرب تهران

چاقوهای سرامیکی به طور فزاینده ای مد شده اند و به کاتالوگ گزینه ها برای کسانی که در حال خرید یا تجدید مجموعه چاقوهای خود هستند اضافه می شود.

و این است که شما من را انکار نخواهید کرد که خرید چاقو جیبی تاشو، پس از غلبه بر معضل، “تریلما” یا “چهارراه” انتخاب تابه ، یکی از نقاط عطف اساسی در تجهیزات هر آشپزخانه است.

داشتن چاقوهای تضمین شده برای هر نوع استفاده برای رسیدن به اهدافمان در آشپزخانه تمیز و سریع ضروری است اما آیا چاقوهای سرامیکی انتخاب خوبی هستند؟

پس از چندین هفته آزمایش آنها، نتیجه اصلی ما این است که چاقوهای سرامیکی ، با مزایا و معایب فراوانی که دارند، در هر صورت ابزاری هستند که باید به روشی خاص مورد استفاده قرار گیرند و ما را مجبور به تغییر تراشه در رابطه با استفاده از چاقوهای سنتی آشپزخانه

مزایای چاقوهای سرامیکی
اگر تصمیم به خرید چاقوهای سرامیکی دارید ، اینها پیشرفت هایی است که در مورد چاقوهای فلزی سنتی متوجه خواهید شد:

آنها بسیار سبک تر از چاقوهای فلزی هستند.
اگرچه ممکن است اینطور به نظر نرسد، اما تیز شدن تیغه سرامیکی به شما این امکان را می دهد که برش ها را با سهولت زیادی انجام دهید.
از آنجایی که سرامیک ماده ای غیر متخلخل است، این چاقوها بو یا طعم غذاهای دیگر را حفظ نمی کنند.
چاقوهای سرامیکی از پودر اکسید زیرکونیوم ساخته می‌شوند، ماده‌ای که در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم است که لبه چاقوها را برای مدت طولانی‌تر از حد معمول در وضعیت خوبی نگه می‌دارد.

معایب چاقوهای سرامیکی
اما همه آنها مزیت نیستند، اگر در نهایت تصمیم به خرید چاقوهای سرامیکی دارید، باید برخی از معایب را نیز در نظر بگیرید :

به طور کلی قیمت چاقوهای سرامیکی بالاتر از میانگین چاقوهای معمولی است.
آنها به قدری برش می دهند که به خصوص در ابتدا نیاز به توجه ویژه دارند.
برای اینکه چاقوهای سرامیکی لبه های خود را در شرایط خوبی نگه دارند، برش دادن یخ زده یا مالیدن روی سطوح سخت مانند سنگ یا فلز توصیه نمی شود. میزهایی که به بهترین وجه برای آنها مناسب است، میزهایی هستند که از پلاستیک و چوب ساخته شده اند.
مانند تابه های سرامیکی، چاقوهای سرامیکی نیز باید با دست با صابون های ملایم شسته شوند و نباید به یکدیگر یا اشیاء دیگر ساییده شوند. بنابراین برای نگهداری آنها توصیه می شود از پوشش ها یا تکیه گاه های خاصی استفاده کنید.
چاقوهای سرامیکی در برابر ضربه مقاوم نیستند و همین امر ما را مجبور می کند به هر قیمتی از افتادن آنها به زمین جلوگیری کنیم.