حمل سیم کابل تک فاز در مناطق غربی آمریکا جرایم سنگینی دارد.

نمونه سازی اولیه قطعات بزرگ در کسری از زمانی که با روش های قبلی طول می کشد، مطمئناً یک مزیت بزرگ است، زیرا تا کنون با قوس سیمی AM، نمونه سازی سریع قطعات فلزی با قطعاتی بیش از چند فوت در داخل، گزینه مناسبی نبوده است. اندازه.

داگلاس گفت: «ما نمی‌توانیم تنها بخشی را برای شما چاپ کنیم که پنج یا شش فوت طول دارد، بلکه می‌توانیم یک نمونه اولیه کاربردی برای شما چاپ کنیم. “شما می توانید در واقع از آن در برنامه خود استفاده کنید و طرح را آزمایش کنید.

اغلب اوقات، نمونه سازی سریع به معنای پرینت سه بعدی قطعات پلاستیکی است، و این در واقع فقط برای کمک به مهندس طراح است که بفهمد طراحی چگونه کار می کند، و مهندسان سازنده چگونه قطعات سیم کابل تک فاز را مونتاژ می کنند اکنون، شما می توانید آن را در فلز انجام دهید، به جای اینکه منتظر بازیگری باشید.

سیم برق

مزیت دیگر این است که پس از ایجاد یک قطعه، تنظیمات سیستم برای چاپ مجدد قطعه در فایل قرار می گیرند و چیزی را که داگلاس آن را “موجودی دیجیتال” می نامد ایجاد می کند.

او گفت: «در تئوری، به محض ثبت سفارش، می‌توانیم چاپ را شروع کنیم “برای تعویض قطعات یدکی خوب است.”

اگر تولید افزودنی قوس سیمی نقطه ضعفی داشته باشد، این است که برای نگهداری یک سیستم در محل به منابع قابل توجهی نیاز دارد به گفته داگلاس، انجام صحیح آن مستلزم سرمایه گذاری است که می تواند به 1 میلیون دلار برسد و سپس باید با مهندسان کار کند.

او گفت: «این سیستم‌ها تجهیزات متوسط ​​تولیدی شما نیستند که یک اپراتور بتواند آن را مدیریت کند و اینجاست که ما وارد می‌شویم. اینجاست که تصمیم گرفتیم قطعات را برای مشتریان چاپ کنیم. من فکر می‌کنم اکثر مشتریان آن را نه تنها به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بزرگ و اولیه نگاه می‌کنند، بلکه منحنی یادگیری شدیدی برای چاپ قطعات با کیفیت و کارایی وجود دارد.»

به همین دلیل منطقی بود که لینکلن الکتریک خدمات چاپ قطعات را به مشتریان خود ارائه دهد.

داگلاس گفت: «این کار ماست: استفاده از تخصص خود در نرم‌افزار، اتوماسیون، جوشکاری و مواد، تولید قطعات با کیفیت بالا و ایجاد یک چرخش سریع برای شما».