عرق نعنا کاسنی برای درمان بیماری فلج اطفال

فعالیت ورزشی در صورتی که با دقت و با توجه به نیازها و سلیقه کودک انتخاب شود و به طور مداوم و همراه با تغذیه مناسب انجام شود، واقعاً می تواند فواید زیادی برای سلامت روانی جسمانی فرزندان ما داشته باشد. در میان بسیاری از نکات مثبت:

ورزش به آنها کمک می کند تا از سنین پایین اجتماعی شوند، دوست پیدا کنند و به آنها کمک کند تا با توجه به یک هدف مشترک (از تفریح ​​تا برنده شدن) با هم کنار بیایند جنبه ای که باید بر آن تاکید شود، هم در ورزش های تیمی و هم در ورزش های انفرادی صدق می کند.

لازم به ذکر است عرق نعنا کاسنی برای کنترل ترشح اسید معده بسیار مناسب است

باید به آنها کمک کند تا ارزش های مهم و مفیدی را برای رشد آینده خود کسب کنند، مانند وفاداری، دوستی، نوع دوستی، صداقت.


بهزیستی روانی فیزیکی بیشتر را افزایش می دهد: فعالیت بدنی منظم به اصلاح رشد فیزیولوژیکی، رشد مهارت های حرکتی و توانایی های فکری کمک می کند، عضلات و استخوان ها را تقویت می کند و اغلب خلق و خوی خوب را افزایش می دهد. همچنین می تواند یک خروجی مفید و مثبت برای تنش های انباشته شده (در مدرسه و فراتر از آن) باشد.
با این حال، باید در نظر داشته باشیم که ورزش کردن بهانه ای نیست که بتوانید هر چه می خواهید بخورید. به طور خلاصه دلیل بر کم توجهی به تغذیه نیست.

به هر حال، فردا همه چیز را مصرف می کنم، بنابراین می توانم هر چیزی را که می خواهم بخورم، این جمله ای است که اغلب به خصوص توسط بچه های بزرگتر شنیده می شود.

متأسفانه برای آنها، بدن ما اینطور کار نمی کند، بنابراین چنین نگرشی می تواند برای متابولیسم مضر و برای عملکرد منفی باشد. کالری‌هایی که واقعاً مصرف می‌شوند باید به رژیم غذایی اضافه شوند، در غیر این صورت سایر کالری‌ها در آنجا باقی می‌مانند تا کودک را سنگین کنند.

اما در اساس همه چیز، انتقال یک آموزش صحیح تغذیه ای ضروری است که مانند ورزش بخشی از دید جهانی تر و سالم تر از سبک زندگی است.