عوامل مهم در انتخاب بافتنی برای نوزاد

بچه دار شدن یکی از بهترین نعمت هایی است که می تواند وارد زندگی شما شود. بسته جدید شادی هدیه گرانبهایی است که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.

به عنوان یک پدر و مادر، نمی توانید منتظر بمانید تا اولین لباس فرزندتان را بپوشید و کمد لباس جدیدی را برای او تکمیل کنید.

هنگام خرید لباس کودک، باید اطمینان حاصل کنید که کودک شما در لباس خود راحت و ایمن است. شما همچنین می خواهید مطمئن شوید طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه که کودک شما در هر مجموعه ای که او را در آن قرار می دهید احساس راحتی می کند.

هنگام خرید لباس نوزادی، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

ایمنی
از خرید لباس نوزاد با تزئیناتی که ممکن است جدا شوند، مانند دکمه، گل، قلاب و پاپیون خودداری کنید. هر یک از اینها می تواند خطرات خفگی قهوه برای لاغری شکم و پهلو برای فرزند عزیز شما باشد.

اگر لازم است لباس کودک دارای تزئینات باشد، مطمئن شوید که آنها محکم به پارچه چسبیده اند. همچنین باید از لباس‌های نوزادی که دارای کمربند یا بند کشی هستند دوری کنید زیرا می‌توانند خطر خفگی را به همراه داشته باشند.

اگر برای فرزندتان لباس خواب می‌خرید، اندازه لباس بافتنی نوزاد حتماً لباس‌هایی را انتخاب کنید که از پارچه‌های مقاوم در برابر شعله ساخته شده‌اند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از سوختگی در امان باشند. این امر به ویژه برای نوزادان بین نه تا چهارده ماهه اهمیت دارد.

اندازه
خرید لباس کودک زیبا و شایان ستایش برای بسته کوچک شادی شما سرگرم کننده است. اما زمانی که قطعه ای که خریده اید برای فرزندتان خیلی کوچک باشد، می تواند بسیار ناامید کننده باشد.

همچنین تعویض آن با سایز مناسب مشکل ساز خواهد بود. به این ترتیب، خرید لباس نوزادی که مناسب کودک شما باشد، حیاتی است.

اندازه مناسب راحت است و به کودک شما اجازه می دهد به راحتی در اطراف حرکت کند. همیشه به خاطر داشته باشید که هنگام خرید لباس به سرعت رشد فرزندتان فکر کنید. اگر در انتخاب سایز مشکل دارید، بهتر است برای جبران جهش های رشد آینده، سایز بزرگتر بخرید.

همچنین باید مطمئن شوید که شومیز یقه کراواتی که خریداری می کنید به راحتی پوشیده و درآورده می شود. این ویژگی در هنگام شیر دادن و آروغ زدن به نوزاد مفید خواهد بود.

همچنین هنگام تعویض پوشک آنها نیز در وقت شما صرفه جویی می کند. بهتر است به جای دکمه، لباس کودک با زیپ یا گیره بخرید تا عملی بودن را بر شیک بودن ترجیح دهید.

 

  • منابع:
  1. KNIT FABRIC – 12 main types to make clothes with
  • تبلیغات:
  1. تولید محصولات ارگانیک ایده ای برای پولدار شدن در روستا
  2. تاریخچه پیدایش خیارشور
  3. کت از شما در برابر سرما محافظت میکند
  4. طراحی و دوخت لباس نوزادی