قیمت اکسیدان 4 لیتری پادینا

قیمت اکسیدان 4 لیتری پادینا بر اساس کیفیت این نوع محصولات و مشخصات ساختاری آنها تعیین می گردد. برای دریافت لیست قیمت اکسیدان ۴ لیتری پادینا به نمایندگی های عرضه مستقیم این محصولات مراجعه نمایید تا لیست قیمت به روز این ترکیبات در اختیار شما مشتریان گرامی قرار داده شود.

قیمت اکسیدان 4 لیتری پادینا

اکسیدان پادینا

اکسیدان پادینا اکسیدان پادینا در واقع یک ترکیب شیمیایی تولید شده بر اساس استاندارد های ویژه در ترکیب با رنگ مو بدون آمونیاک مارال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در زمان ترکیب شدن با رنگ موها به رنگ مو فرصت می دهد تا بتواند روی تغییر رنگ دانه های موی فرد مصرف کننده اثربخشی لازم را داشته باشد و در واقع می توان گفت اگر فرآیند رنگ موی، یک فرایند شیمیایی باشد، اکسیدان در این فرایند شیمیایی نقش کاتالیزگر را ایفا می نماید و باعث تسریع فرآیند رنگ پذیری می شود.

اکسیدان پادینا توسط یک مجموعه صنعتی معتبر در ایران تولید می گردد. در این واحد تولیدکننده برای معرفی اکسیدان های تولید شده از یک سری درجه بندی ها و عملکردهای متداولی استفاده می شود و در واقع خریداران در زمان استفاده از اکسیدان های تولید شده در این برند، باید حتماً در مورد نحوه دسته بندی آنها اطلاعات لازم را داشته باشند.

جالب است بدانید بسیاری از آرایشگر ها در مورد عدد های درج شده بر روی اکسیدان ها اطلاعات لازم را دارند و اگر شما قصد خرید بهترین اکسیدان ها را دارید، حتماً باید به آرایشگر خود مراجعه کرده و از او بخواهید چه نوع اکسیدان را تهیه نمایید تا اثرپذیری اسپری رنگ مو موقت شما بیشتر دیده شود.

اکسیدان پادینا ۴ لیتری

اکسیدان پادینا ۴ لیتری همان طور که در مبحث قبل اشاره کردیم شرکت صنعتی پادینا در زمینه تولید بهترین اکسیدان ها در حال فعالیت می باشد که این محصولات را بر اساس استاندارد های تعریف شده در کشور های بین المللی تولید و در اختیار خریداران قرار می دهد.

جالب است بدانید در حال حاضر در مجموعه پادینا برای معرفی انواع اکسیدان به بازار از بسته بندی های متنوعی استفاده می شود که در این میان بسته‌ بندی‌ های 4 لیتری به صورت فله ای در بین آرایشگر ها جایگاه ویژه ای دارد و در واقع از این نوع بسته بندی این محصولات استقبال بسیار زیادی می شود.

اکسیدان پادینا ۴ لیتری دارای مشخصات ساختاری متنوعی است و خریداران حتما باید در زمان تهیه و خرید این محصولات به این موضوع کاملاً توجه داشته باشند. در زمان خرید اکسیدان مخصوص رنگ مو یا رنگ ابرو حتماً باید درصد اکسیدان ثبت شده بر روی بسته بندی این محصولات مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال شماره برخی از اکسیدان ها برای رنگ ابرو حدود ۹ درصد اعلام می گردد و در واقع اکسیدان های مخصوص اسپری رنگ مو موقت ۱۲ درصد به بالا را هم دارند که حتماً باید خریداران با بدست آوردن اطلاعاتی، خرید این محصولات را انجام دهند تا از ایجاد مشکلات جبران ناپذیری در بین آنها جلوگیری شود.

اکسیدان 750 میل پادینا

اکسیدان 750 میل پادینا همان طور که در مبحث قبل گفته شد نحوه بسته بندی اکسیدان های تولید شده در مجموعه پادینا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و در واقع تنوع بسته بندی این محصول می تواند در جلب توجه مشتریان بیشتر تاثیراتی داشته باشد.

در مجموعه پادینا علاوه بر بسته بندی کردن فله ای ۴ لیتری، این محصولات به صورت جزئی هم بسته بندی شده و معمولاً در بسته های ۷۵۰ میل معرفی می‌ شوند. اکسیدان ۷۵۰ میل پادینا معمولاً در بین خانم ها استفاده می‌ شود که در منازل به رنگ کردن موی خود مشغول می شوند. در صورتی که نمونه های 4 لیتری در آرایشگاه ها، کاربرد های بسیار بیشتری را به خود اختصاص می‌ دهند.

برای تولید اکسیدان ۷۵۰ میل پادینا از بهترین ترکیبات استفاده می شود تا این محصولات اثر گذاری فوق العاده بالایی داشته باشند تا بتوانند در ایجاد رنگ مو های جذاب تاثیرات مثبتی را ایجاد نمایند.

جالب است بدانید قیمت فروش اکسیدان ۷۵۰ میل پادینا در مقایسه با بسته بندی های بزرگ تر این محصولات صرفه اقتصادی کمتری دارند زیرا برای بسته بندی این محصولات هزینه‌های بسیار زیادی توسط مجموعه پادینا تقبل می شود که تا حدود قیمت آنها را تحت تاثیر خود قرار می‌ دهد. پس می توان گفت خرید اکسیدان در بسته بندی های بزرگتر می تواند صرفه اقتصادی بهتری را برای خریداران عمده ایجاد نماید.

اکسیدان های فتوشیمیایی

اکسیدان های فتوشیمیایی اکسیدان های فتو شیمیایی جزو اصلی‌ترین مواد در فرایند های رنگ کردن مو هستند که باعث ثبات رنگ مو می شوند. این نوع محصولات دارای نمونه های مختلفی هستند و معمولاً با درصد های متنوعی تولید می گردند. اکسیدان های فتو شیمیایی از نظر ساختار شیمیایی در واقع با نام تجاری هیدروژن پراکساید هم شناخته شده هستند و جزو مهمترین محلول های تاثیر گذار در رنگ کردن مو به حساب می‌آیند.

این محصولات نقش زیادی را در ترکیب رنگ مو و رنگ گرفتن موهای سر به خود اختصاص می‌دهند و به همین دلیل از آنها با رنگ های مختلف استفاده می شود. اکسیدان‌های فتو شیمیایی باعث انجام فرآیند های بهتر رنگ پذیری موها می شوند و در واقع به عنوان یک کاتالیزگر در ثبات رنگ مو ها مورد استفاده قرار می گیرند.

همانطور که اشاره کردیم معمولاً انواع اکسیدان ها تنوع بسیار زیادی دارند و خریداران حتما باید با داشتن اطلاعات به خصوصی خرید این محصولات را به انجام برسانند تا بتوانند از تاثیرات مثبت آن نهایت بهره را ببرند.

اکسیدان های فتو شیمیایی همچنین باید به اندازه مناسب در فرآیند های رنگ کردن مو مورد استفاده قرار بگیرند. اگر استفاده از اکسیدان به اندازه مناسب نباشد ممکن است برای مو مشکلاتی ایجاد گردد یا در واقع با استفاده از اکسیدان های قوی تناژ قرمز بد رنگی برای مو ایجاد می شود.

پس خریداران و متقاضیان حتماً باید به این موضوع توجه داشته باشند که برای هر رنگی از اکسیدان مخصوص آن و به اندازه مناسب استفاده نمایند. به عنوان مثال برای موهای ضخیم تر و برای ایجاد رنگ های تیره تر معمولا از اکسیدان های با درصد بالاتر استفاده می شود تا در نهایت مو ها با رنگ دلخواه افراد ایجاد گردد.

یک نکته جالب دیگر در مورد استفاده از اکسیدان های فتو شیمیایی این است که انتخاب رنگ و اکسیدان مصرفی برای موهای شما رابطه مستقیم با جنس و پایه اصلی رنگ مو دارد و در واقع اگر انتخاب اکسیدان و رنگ مو متناسب با یک دیگر باشد، سلامتی مو ایجاد می گردد.