لباس بافتنی برای نوزاد باید چگونه بافته شود؟

بافتنی توری
این یک پارچه زیبا برای ساخت لباس است زیرا این پارچه زیبایی توری را با خاصیت کشسانی بافتنی ترکیب می کند – اما مشکل در حفظ آن است. در زیر عکس یک بافتنی توری پس از شستشوی بیش از حد مشتاقانه وجود دارد – شاید من آن را در ماشین لباسشویی انداختم.

این یک کشباف کار باز بادوام است که ظاهری مانند پارچه توری دارد. شفاف، سبک و دارای کشش خوب با استحکام خوب است. در چاپ های بسیار زیبا موجود است و برای طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه مناسب است.

پولک‌ها با ماشین روی این پارچه دوخته می‌شوند تا شومیز یقه کراواتی با پارچه‌های پولکی زیبا درست شود

بافتنی پر شده
مژه کشی پارچه بافته شده با پرز است. به دلیل توده بودن تقریباً شبیه خز مصنوعی است. معمولاً برای درست کردن ژاکت و برای ساختن ژاکت استفاده می شود.

پارچه تری اندازه لباس بافتنی نوزاد است که شبیه پارچه حوله ای است. یک طرف صاف خواهد بود اما طرف دیگر با حلقه هایی در سراسر سطح انباشته خواهد شد.

بافتنی پشمی یک بافتنی پرزدار با ظاهر بافتنی در قسمت پشتی اما با سطح بالایی بسیار مبهم است.

مخمل کشسان دقیقاً مانند هر مخملی با پرزهای زیاد روی سطح به نظر می رسد، اما دارای پشتی بافتنی است. کشش 2 طرفه خوبی دارد که آن را برای ساخت لباس های مجلسی بغل می کند.

Velor یک بافتنی پرزدار فوق العاده نرم با کشش 4 جهته است

ژاکت بافتنی
اینها بافتنی هایی هستند که به طور خاص برای ساخت ژاکت استفاده می شوند (در دسته بافتنی های راشل قرار می گیرند). آنها در انواع مختلفی از استفاده قهوه برای لاغری شکم و پهلو موجود هستند.

آنها معمولاً محکم / نزدیک بافته می شوند و احساس قوی پایداری دارند. پوشیدن آن بسیار راحت است. برخی از بافتنی‌های ژاکت بافتی روی آن‌ها دارند، برخی دارای بافت باز با سوراخ‌های باز بین بافتنی هستند که در نتیجه ظاهری تقریباً شفاف دارند (بافت‌های ژاکت بافت آزاد)

 

  • منابع:
  1. KNIT FABRIC – 12 main types to make clothes with
  • تبلیغات:
  1. شکر در لیست اول کتاب گینس
  2. تولید انواع جوراب براساس ساختار پارچه ای!
  3. جاروبرقی که می تواند هوا را تصفیه کند!
  4. سبزیجات چلیپایی فواید با سلامتی و خواص ضد سرطانی