کت بلند مردانه که می تواند متناسب با قد افراد تغییر ساز دهد!

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک هودی را با کت بلند مردانه و شلوار یا کت و شلوار بپوشید، یک “نگاه” را به نمایش می گذارید و فوراً خود را به عنوان یک عضو حامل کارت مشخص می کنید. با این حال، این دلیلی نیست که به این ترکیب کم و زیاد دست نزنید.

همانطور که گیلز فارنهام، رئیس استودیوی استایل ریور آیلند، اشاره می‌کند: «مطمئنا، یک هودی همراه با یک شلوار جین راسته و کفش‌های کتانی ترکیبی آزمایش‌شده و آزمایش‌شده است که کار می‌کند.

اما اگر به دنبال تیز کردن هستید، سعی کنید قیمت هودی که قوانین سنتی را پاره می‌کند بررسی کنید، زیر یک کت و شلوار بدون ساختار قرار دهید.

برای اینکه مد هودی را از طریق کت و شلوار ورزشی میخکوب کنید، یک هودی خاکستری متوسط با کت و شلوار خاکستری زغالی را امتحان کنید و به جای کفش های کار معمولی خود کفش های کتانی بند دار سفید انتخاب کنید.

هودی آرام یک روز مارس، چگونه قیمت هودی دخترانه زمستانی را در هنگام دوخت کاهش دهیم

با شلوار دوخت
برای یک روش کمی کمتر متعهد برای ترکیب هوشمندانه و معمولی، پوشیدن هودی با یک شلوار هوشمند بهترین گزینه است. باز هم، این یک راه آسان برای جلوگیری از آن منطقه وحشتناک بیش از حد نوجوانان است.

نیک الی، رئیس بخش طراحی لباس مردانه در الگوی جیب هودی، می‌گوید: «ما شاهد یک حرکت واقعی به سمت لباس‌های «بالا-کم» هستیم، بنابراین هودی خود را با شلوارهای گشادتر یا یک کت رسمی بلند ترکیب کنید.

با انتخاب یک هودی رنگ خنثی به این ظاهر برسید، سپس یک جفت شلوار و کفش ورزشی لوکس اسپرت به آن اضافه کنید. اگر احساس شجاعت می کنید، یک الگوی کوچک در نیمه پایینی، مانند نوار یا چک، امتحان کنید.

 

  • منابع:
  1. HOW TO WEAR A HOODIE – STYLE AND FASHION GUIDE
  • تبلیغات:
  1. با فراگیری هوش اقتصادی زندگی مرفه را تجربه کنید!
  2. ماست دلیل طول عمر مردم قفقاز و بلغارستان!
  3. خرسی که با ژل رویال برای خود لباس درست کرد
  4. کشف مجسمه در اعماق اقیانوس آرام!