کشمش تیزابی قزوین در تولید شیر خشک کودکان

کشمش – سلامت مو
کشمش حاوی بسیاری از مواد مغذی دوستدار مو مانند ویتامین B، آهن، پتاسیم و آنتی اکسیدان هایی است که برای بهبود وضعیت موهای شما ضروری هستند.

برخی از فواید کشمش تیزابی قزوین برای مو عبارتند از:

کشمش سرشار از آهن است، یک ماده مغذی لازم برای حفظ سلامت مو کمبود آهن می تواند باعث کدر شدن و ریزش موها شود.

آهن گردش خون را در بدن بهبود می بخشد و سلول های فولیکول مو را تحریک می کند این باعث می شود موها سالم و قوی شوند بنابراین هر روز یک مشت کشمش بخورید تا دوز مناسب آهن دریافت کنید.


کشمش حاوی مقدار زیادی ویتامین C است که جذب مواد معدنی را تسهیل کرده و باعث تغذیه می شود این به حفظ رنگ طبیعی مو کمک می کند،
خوردن روزانه یک مشت کشمش باعث تقویت رگ های خونی می شود.

این به نوبه خود پوسته پوسته شدن، شوره سر و خارش پوست سر را کاهش می دهد رسوراترول موجود در کشمش از التهاب پوست سر و مرگ سلولی جلوگیری می کند و از ریزش مو جلوگیری می کند کشمش همچنین با ریزش موی ناشی از آسیب های محیطی مقابله می کند.
مصرف غذاهای غنی از آنتی اکسیدان می تواند تا حد زیادی از ریزش مو جلوگیری کند آنتی اکسیدان های موجود در کشمش با تحریک فولیکول های موی سالم از آسیب مو جلوگیری می کند آنها همچنین سلول های سالم لازم برای رشد مو را تقویت می کنند،
کشمش حاوی چندین ماده مغذی ضروری است که از سلامت مو حمایت می کند ویتامین C موجود در کشمش باعث حفظ بافت همبند فولیکول های مو می شود که کلاژن نیز نامیده می شود این باعث رشد مو می شود ویتامین E علاوه بر این غشاهای سلولی را تقویت می کند و از حمله رادیکال های آزاد به فولیکول های مو جلوگیری می کند.