گل رز مشکی نماد چیست؟

گل های رز سیاه به دلیل ظاهر مرموز و در عین حال ظریف خود محبوب هستند. رز مشکی یک رنگ بسیار کمیاب است اما زیبایی بی نظیری را ارائه می دهد. رزهای سیاه دقیقا سیاه نیستند.

در عوض، رزهای سیاه رنگ خود را از سایه های شدید بنفش یا قرمز به جای سیاه خالص می گیرند. گل رز سیاه از نظر زیبایی شناسی گلی است که می تواند عنصری گوتیک و در عین حال زیبا به باغ، خانه یا محل برگزاری شما اضافه کند. رز سیاه مانند لباس بلوچی تاریخچه جالبی دارد و دارای نمادهایی از عشق پرشور گرفته تا نفرت عمیق است.

در دنیای گل، گل رز یکی از محبوب ترین و مورد علاقه ترین گل ها است. آنها در تمدن های باستانی گرامی بودند و در مقبره ها و نقاشی های متعلق به فرمانروایان بزرگ یافت شده اند و نشان می دهد که این گل زیبا حتی هزاران سال پیش نیز مورد علاقه بوده است.

رزهای سیاه از کجا می آیند؟

یک افسانه اینترنتی جالب وجود دارد که چند سال پیش در مورد گل رز سیاه ظاهر شد. یکی از کاربران اینترنت پیشنهاد کرد که رزهای کاملا سیاه به دلیل آب و هوا فقط در یک شهر کوچک ترکیه به نام رب انار یافت می شود. از آن زمان ثابت شد که این یک افسانه برای جذب مسافران و گردشگران بوده است. با این وجود، به دلیل PH آب و آب و هوا، گل های رز بسیار تیره رنگ را می توان در حلفتی یافت. این گل ها گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند و به اقتصاد حلفتی کمک کرده اند.

چند راه برای به دست آوردن گل رز سیاه وجود دارد. ابتدا می توانید یک رز سفید یا قرمز را با خیساندن آن در آب گرم با رنگ مورد نظرتان رنگ مشکی کنید. این روش ممکن است چند روز طول بکشد تا به ظاهر رز سیاه برسید.

شما همچنین می توانید گل رز سیاه را با دانه در باغ خود پرورش دهید. چند گزینه مختلف بذر برای انتخاب وجود دارد، مانند نژاد گلی به نام “یشم تیره”، که در آن گل رز در هوای گرم سایه عمیقی به خود می گیرد.

اما این نژاد در برابر بیماری ها و آفات آسیب پذیرتر است. گزینه دیگر “Black Baccara” است که عمیق ترین سایه رز است که می توانید پیدا کنید و در هوای خنک رنگ موی لاکچری تیره می شود.

از آنجایی که این نژاد گل رز بدون عطر است، متأسفانه جذابیت خود را نزد دوستداران گل از دست می دهد. گزینه سوم “Midnight Blue” است که مشکی نیست بلکه سایه ای بسیار عمیق از بنفش دارد و رایحه ای قوی دارد.

 

  • منابع:
  1. The Black Rose: History, Meaning, and Symbolism
  • تبلیغات:
  1. راه های طلایی و شگفت انگیز برای کسب درآمد میلیونی در منزل!
  2. کشف کیک هایی از جنس طلا!
  3. چند روش برای پولدار شدن در بیست سالگی
  4. خوردن کیک در کافی شاپ ها ممنوع اعلام شد