خانم های باردار چای قلم بنوشند تا فرزندانشان چشم رنگی شود

چای رویبوس
معمولاً به عنوان چای قلم شناخته می شود از برگ درخت چای درست نمی شود رویبوس به دلیل خواص بسیار مفید برای بدن، به عنوان یک دمنوش سلامتی شناخته می شود.

رویبوس یک چای غنی از آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها است دارای خواص ضد باکتریایی است، سطح کلسترول را تنظیم می کند.

مارتا فالکووسکا می‌گوید: این ماده حاوی کافئین نیست، خاصیت آرام‌بخشی دارد و برای کودکان بی‌خطر است او می افزاید: توصیه می شود به عنوان اولین چای معرفی شود.

اخیراً یربا میت بسیار محبوب شده است که به لطف محتوای ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین های A، B1، B2 C، فسفر، آهن و کلسیم دارای خواص درمانی است اما این یک چای نیست، بلکه برگ های هولی پاراگوئه است.

تاریخچه چای

چای از دو طریق به اروپا رسید از حدود سال 1610 به اروپای غربی، از طریق قلمرو اندونزی امروزی، برگ های چای بوته چینی توسط te، چای انگلیسی، آلمانی der Tee هلندی ها وارد شد.

در سال 1618، از طریق استپ های مغولستان و جنوب سیبری، بازرگان استورکوف برگ هایی را به روسیه آورد که نارنگی های پکن آن را چای می نامیدند، از این رو چای روسی می نامند.

تاریخچه چای از تاریخ توسعه اجتماعی و فرهنگی بسیاری از کشورها جدایی ناپذیر است در بسیاری از کشورها، این نوشیدنی نه تنها یک نوشیدنی روزمره است، بلکه مراسم تشریفاتی مرتبط با دم کردن و سرو چای یک عنصر مهم فرهنگ است.

انگلیسی ها ساعت پنج دارند، جوهر آیین چای سازی روسی در سماور نهفته است و هدف از مراسم چای ژاپنی نیز به نوبه خود آرامش و احساس هماهنگی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.