خرس هایی در قطب شمال که پودر گوشت زنجان می خورند

گیاهخواران ممکن است به چیزی علاقه داشته باشند: دریافت مقدار پروتئین توصیه شده توسط آکادمی ملی پزشکی بدون خوردن گوشت کاملاً ممکن است.

امروزه ورزشکاران پودر گوشت زنجان را زیاد مصرف میکنند .

بر اساس مقاله ای که در 6 فوریه در Nutrition Reviews منتشر شد، آمریکایی ها بیشترین پروتئین را  پودر گوشت در جهان مصرف می کنند و بیشترین گوشت را مصرف می کنند. مقاله، مروری بر ادبیات، مصرف اخیر پروتئین در سراسر کشور را تجزیه و تحلیل می کند.

با این حال مصرف پروتئین فوایدی برای سلامتی ندارد. در واقع، کالری اضافی – به شکل پروتئین یا هر چیز دیگری – در نهایت به عنوان کربوهیدرات یا چربی ذخیره می شود و می تواند منجر به افزایش وزن شود.

علاوه بر این، مطالعات نشان داده اند که پرورش دام به اندازه کافی برای سیر کردن مصرف فعلی  پودرگوشت آمریکا به میزان قابل توجهی به انتشار کربن کمک می کند و به تریلیون ها گالن آب نیاز دارد.

در این مقاله، کریستوفر گاردنر، دانشمند تغذیه، دکترا، استاد پزشکی در استنفورد و پروفسور Rehnborg Farquhar، و همکارانش گام‌هایی را توصیه می‌کنند که افراد می‌توانند برای مهار انتشار کربن و کاهش منابع مورد نیاز برای پرورش دام و همچنین بهبود انجام دهند. سلامتی آنها

گاردنر در گفتگو با هانای آرمیتاژ، نویسنده علم، مشکلات مصرف فعلی پروتئین و میزان مصرف پروتئین را مورد بحث قرار داد، همچنین به نظر او چگونه می‌توان این دو را به گونه‌ای با هم آشتی داد که به نفع محیط زیست باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.