فرش ماشینی نایین که در آن یک جنازه پیدا شد خبر ساز شد

شکاف اطلاعاتی بین خریدار و فروشنده به اندازه گرند کنیون است. در این راهنما هدف ما این است که آن گستره را به یک عرض قابل مدیریت محدود کنیم.

در این ویدیو به سراغ ایکمان گالری در گورمه می رویم و با سرکان ایکمان، کارشناس نسل سوم مصاحبه می کنیم. همراه با ویدیو ما فکر می کنیم 35 دقیقه زمان زیادی نیست که می خواهید هزاران دلار خرج کنید، اطلاعات مفید زیادی را در زیر خواهید یافت. حتما تجربه خود را با گذاشتن کامنت با ما در میان بگذارید. آن را خدمت خود به جامعه در نظر بگیرید.

بسیاری از افرادی که از کاپادوکیه دیدن می کنند با یک فرش ماشینی نایین یا قالیچه ترکی ترک می کنند. آیا این بخشی از برنامه شماست؟

من نمی توانم راهی بهتر از نمایش یکی از این آثار هنری در خانه یا محل کارتان بیاندیشم تا زمان خود را در کاپادوکیه در تاریخ بلندمدت خانوادگی تان تثبیت کنید.

نوه های شما هنوز هم در سن شما از آن استفاده خواهند کرد و به همان زیبایی خواهد بود که وقتی آن را خریدید!

وقتی صحبت از گره ترکی در میان انواع گره فرش به میان می آید، باید آن را با اهمیتی بسیار بیشتر از بقیه گوش کنید، زیرا شاید جالب باشد بدانید که بیش از 70 درصد فرش ها و قالیچه های دستباف ایرانی از ترکی است. گره ها. از این استفاده می کنند.

استفاده از گره ترکی به شما این امکان را می دهد که فرشی با استحکام بسیار بالا داشته باشید که بسیار ظریف نیز می باشد، علاوه بر این در این نوع گره امکان تقلب و استفاده از گره جفتی به حداقل می رسد. بسیاری از مزایای ذکر شده برای گره ترکی به دلیل استفاده از قلاب برای بافت آن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.