تاثیر کفش تابستانی پسرانه بر کنترل گرما

علاوه بر چرخه رنگ، برای درک اینکه کفش از نظر رنگی چگونه با بقیه عناصر لباس مطابقت دارد، رنگ ها را می توان به 5 دسته دیگر نیز تقسیم کرد: غیر رنگی (سیاه و سفید)، خنثی. ، پاستلی، متالیک، روشن.

کفش‌های مشکی پوشیده‌ترین نوع کفش تابستانی پسرانه هستند زیرا می‌توان آن‌ها را در بسیاری از ترکیب‌های رنگی گنجاند.

کفش های سفید توصیه می شود با رنگ های نئون یا پاستلی هماهنگ شوند.

کفش‌های برهنه، که بسیار متنوع هستند، تقریباً با هر سایه دیگری، به خصوص مشکی، قابل ست کردن هستند ترکیبی با تن های روشن بسیار خوب می شود.

کفش‌های فلزی، نقره‌ای، طلایی یا برنزی کاملاً پرمدعا هستند و بلافاصله برجسته می‌شوند، بنابراین بقیه لباس‌ها باید تک رنگ باشند رنگ های نقره ای با سایه های مشکی، سفید، پاستلی یا آبی به خوبی ست می شوند.

رنگ‌های طلایی با رنگ‌های سفید، مشکی، خنثی، سبز و قرمز به خوبی ست می‌شوند، اما توصیه می‌شود از نظر رنگی از بارگذاری بیش از حد لباس جلوگیری کنید.

کفش‌های رنگ‌های پاستلی مخصوصاً زنانه هستند، اما باید با لباس‌هایی با رنگ‌های قوی‌تر ست شوند تا بیش از حد شسته به نظر نرسند.

کفش مناسب با رنگ مو، پوست و چشم

رنگ مو و پوست

برای موهای بلوند و پوست روشن، مو قرمز و قهوه ای روشن، ترکیب سفید و مشکی، قرمز و شکلاتی و خاکی، قهوه ای و اسطوخودوس، مشکی و خاکستری مناسب است.

برای موهای تیره (سبز یا قهوه ای تیره) و پوست روشن، می توانید قهوه ای و زرد، بژ و سفید، آبی سرمه ای و بژ خاکستری و قهوه ای بپوشید.

برای موهای تیره و پوست های کدر، رنگ هایی مانند نارنجی و صورتی، بژ و سبز، قرمز و مشکی یا قرمز و خاکستری توصیه می شود .

رنگ چشم

برای افرادی که چشمان آبی دارند، رنگ های اصلی لباس می تواند مشکی، خاکستری یا سفید باشد رنگ هایی که به خوبی با یک جفت کفش طوسی ست می شوند، آبی روشن، بنفش، یاسی، تناژهای زرد و مشکی هستند رنگ هایی مانند آبی، سبز، بنفش، قرمز، فیروزه ای به خوبی با کفش های سفید یا مشکی ست می شوند.

رنگ های قهوه ای، نارنجی، سبز، خاکی برای چشمان سبز، برای کفش و سایر عناصر لباس مناسب است یک ترکیب موفق، که چشم ها را برجسته می کند، کفش قهوه ای، شلوار جین و تاپ سبز است.

افراد با چشمان قهوه ای می توانند با موفقیت سایه های قهوه ای، سبز، نارنجی، زرد را انتخاب کنند توصیه می‌شود از رنگ‌های آبی سرمه‌ای، خاکستری و صورتی که رنگ‌پریده به نظر می‌رسند خودداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.